Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L40e45o79n80t39ý92n80a 85C62h16v66á70t13a64l36o62v38á 1913445746

Uvádíte, co všechno město platí, jen zapomínáte uvádět, že to město platí z peněz daňových poplatníků. Protože město žádné své peníze nemá, možná tak z prodeje majetku města, ale ten zase technicky vzato patří daňovým poplatníkům. Takže prodej městského majetku na financování některých věcí města, je v pořádku, protože pokud město nemá, musí prodat majetek, protože když nemá, tak nejspíš nemá ani na údržbu a správu takového majetku.

Vaše otázka nedává smysl. Nejsou auta nebo lidé, protože, a toho jste si možná nevšimla, v těch autech sedí lidé, jezdí s nimi kam potřebují, i když Vám se to zrovna zdá nesmyslné. Je zjevné, že většina lidí chce jezdit autem, jinak by to nedělali, pak by úkolem města mělo být, vyjít takový lidem vstříc, protože od toho tu města máme a proto naše daně plní městskou pokladnu. Pokud sto lidí jede autem a nelíbí se to jedné důchodkyni, pak by asi město mělo upřednostnit těch sto lidí. Ale naštěstí v Kladně nebydlím, takže z něj klidně může být mrtvá zóna.

+1/0
doporučit
14.7.2019 23:02
Foto

J14a46n73a 28M53a55j34o61v57á 4695882206803

Kéž by to tak bylo... Jenže ono chce sto lidí jezdit autem a sto lidí ulice bez aut a se stromy. Tak 30 % se jich prolíná a chtějí obojí.

Navíc lidé chtějí parkovat u svého domu, ale aby tam nebylo moc aut a bylo dost zeleně...

0/0
doporučit
14.7.2019 23:13
Foto

L51e93o93n35t18ý39n21a 42C37h66v16á86t19a47l11o26v27á 1133675696

Dost zeleně většinou chce náplava. Aspoň v Praze to tak je, přijdou za prací, za vyššími výdělky, které u nich v Senochrupově nemají a pak se hrozně diví, že v Praze nezurčí potůček a nešumí les, ale až Praha bude šumící les, kde zurčí potůček, nebude tu tolik pracovních příležitostí a nebudou tu tak vysoké platy. Život ve městě má zkrátka svá pro a proti a když někdo chce klid a les a potok, tak nechť se odstěhuje do přírody. Když někdo chce žít ve městě, ať nebrblá, že tam má málo lesa, přírody a potůčků. Život je otázkou priorit. A pokud někdo čeká v centru města podmínky samoty u lesa, je blázen, potíž je, že města na to často slyší a snaží se přizpůsobit, až přijdou na to, že je to špatně a že se jim město vylidnilo, bude pozdě a pak se pokusí různými programy dostat lidi zpátky do města jako se to stalo v Českém Krumlově. Tam tak dlouho v centru omezovali běžný městský život lidí, mimo jiné parkování, až jim tam žádní lidé nezůstali. Tak přišla nějaká žena, která vymyslela, že budou platit lidem, aby žili v centru a předstírali tam běžný život. Ale placené předstírání života už není to pravé oříškové. Problém nejspíš bude v tom, že hrozně často i na té radnici sedí náplava, která na les, potok a samotu slyší. Není tam nikdo, kdo by bouchnul do stolu a řekl, že je v pořádku, že v centru města je ruch, spousta lidí, turisté, hluk, beton a sklo, spousta aut, prostě město, které žije a tepe ve dne v noci. A v každém jednom z těch aut sedí člověk, který se potřebuje někam dopravit a raději by seděl na radnici a za peníze daňových poplatníků mudroval o tom, že jede zbytečně. Možná není nezajímavé, že se radní domnívají, že každý řidič je vlastně masochista, vlastně autem jet nemusí, ale vytrestá se a jede, kodrcá se v koloně, protože město nesmyslně omezuje auta, kodrcá se a platí, protože jezdit autem je dnes opravdu drahé, spotřební daň, DPH, placené dálnice, placený vjezd do města, placené parkování, STK, povinné ruční, pokuty, omezení a k tomu silnice samá díra.

+2/0
doporučit
15.7.2019 0:10

B86r66o35n98i15s61l84a46v 55G33a15b45r77y60š 2322229411

Kladno má podle mě jeden z nejhorších provozů MHD, jaké jsem kdy viděl. Vše začíná nástupem předními dveřmi, který cestování zdržuje. Ne všechny železniční stanice a zastávky v Kladně jsou přístupné z MHD. Integrace Kladna do PID je přinejmenším podivná. Přitom řešení na kvalitní MHD existuje.

Bohužel spousta lidí si myslí, že auto je symbolem blahobytu a svobody. Když se ale dívám na to, jak někteří objíždí blok domů i třikrát, aby našli parkovací místo, nevím, jestli je to blahobyt nebo svoboda. O tomtéž polemizuju, když vidím kilometrové kolony. Lidi prostě nejsou schopni a ochotni myslet dopředu, stěhují se do míst, kde sice mají klid, ale pak se vymlouvají, že to auto použít musí, protože se dobrovolně ochudili o jiné možnosti dopravy.

0/0
doporučit
13.7.2019 22:36

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz