Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z čeho soudíte, že babičky jsou natvrdlé? Od kdy je babička nejslabším článkem v intelektuálním řetězci v komunitě?

To opravdu není šťastné přirovnání,naopak.

Btw., co se tak jít k babičkám učit? Možná by se ta politická kola točila plynuleji, kdybyste si všichni nemysleli, že jste velkými objeviteli toho, co už bylo objeveno dvacetkrát.

Omlouvám se za drsné vyjádření, ale tohle je fakt přes čáru.

1 0
možnosti
Foto

dobrý den, upravila jsem úvod, neboť natvrdlost kohokoli nebyla to, co jsem chtěla článkem říci. Naopak. Pokud budu vysvětlovat něco nejednoduchého (jako třeba rozvoj města) někomu, kdo prostě přirozeně žije jinými tématy než člověk ve třiceti, může se objasnit mnohé, co v těch třiceti vypadá jako skvělý nápad, ale v osmdesáti s celoživotní zkušeností moc už ne. Samozřejmě že už je hodně věcí objeveno. Jen nám drhne to předávání informací...

0 0
možnosti
PK

Jako dědeček jsem vše vstřebal a bez problémů a má žena, babička by o tom mohla vyučovat;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
VN

Babička by vám určitě dala radu.... jen kdyby jste jí naslouchaly a poslouchaly.:-)

2 0
možnosti
Foto

To vítě, že ano. Svojí babičku už bohužel nemám. Moje máma, která se v mezičase babičkou stala taky, mi radí pořád. A rozhodně se orientuje v čemkoli, co jí zrovna předložím. Nebojte, poslouchám:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 8,93
  • Průměrná čtenost 335x
Jsem architekta a matka tří malých dětí a žiju s nimi na Kladně. Chtěla bych, aby Kladno bylo skvělé místo k životu pro ně i pro mě a pro kohokoli dalšího. Město tvoří nejen velké stavby, ale i zdánlivé maličkosti a jeho celková atmosféra záleží na každém z nás.

Jsem zvolenou zastupitelkou za STAN Kladno pro období 2018-2022.

https://www.facebook.com/anicegam/