Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

"...Přece lidem ve městě je jedno, zda na radnici sedí Tonda nebo Pepa ..."

Právě proto, že mě zajímá výsledek, tak mi není jedno, kdo na radnici sedí. Teprve Volba pro Kladno opravdu splnila to, co slibovala - např. kruhový objezd na Cikánce, chodník mezi Kladnem a Švermovem. Nejen proto jsem je opět volila a tím jak to dopadlo jsem velmi zklamaná.

0 0
možnosti
Foto

hezký den, správně by podle mě vpodstatě mělo být jedno, kdo na radnici sedí, protože opravovat chodníky je potřeba vždy stejně jako bylo potřeba zbudovat zmíněný kruhový objezd atd. Důležité je nezahodit vždy práci svých předchůdců a v rozumných záměrech pokračovat. Například onen chodník se začal připravovat ještě v predchozím období. A kruhák mohl být již dříve, kdyby ovšem nedostaly přednost osobní zájmy. Jde o to, jak efektivně která radnice s prostředky pracuje. Pevně doufám, že v tomto období skončí více peněz někde v asfaltu a ve stavbách, které jsou potřeba, a méně v kapsách zájmových skupin.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 8,93
  • Průměrná čtenost 335x
Jsem architekta a matka tří malých dětí a žiju s nimi na Kladně. Chtěla bych, aby Kladno bylo skvělé místo k životu pro ně i pro mě a pro kohokoli dalšího. Město tvoří nejen velké stavby, ale i zdánlivé maličkosti a jeho celková atmosféra záleží na každém z nás.

Jsem zvolenou zastupitelkou za STAN Kladno pro období 2018-2022.

https://www.facebook.com/anicegam/