Diskuse

Na dovolené

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myšlenky hezké, ale nejdřív by bylo dobré se zeptat, co na to firma, která má v tomto městě na výstavbu chodníků (už od dob Jiránka) monopol. Pak teprve má smysl o čemkoliv uvažovat.

0 0
možnosti
Foto

Opravdu? to jsem netušila, je mi přišlo divné, že jsem ho dlouho neviděla. Novému vedení města se jistě podaří alespoň některé bariéry odstranit...

0 0
možnosti
Foto

Obrubníky na Kladně..O nápravu se již několik let marně snaží místní umělec a tak trochu podivín Sláva Karmazín.. Snaží se tak moc, že za ta různá vylepšení (obrubníků a spousty dalšího) mu soud vyměřil odnětí svobody a toho času je ve výkonu trestu:-/:-/;-D

0 0
možnosti
Foto

opravdu? to jsem netušila, Jen mě překvapilo, že jsem ho dlouho nepotkala...JE mi ho upřímně líto.Novému vedení se jistě podaří alespoň některé kladenské bariéry odstranit.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS